HORSE Poker Blog granskning

Många spelare tror att de kan vinna på häst bara genom att vara bra på holdem eller omaha eller stud. Detta kan få dem många marker först. Sedan när mörkarna få tillräckligt stor, alla att vika från de andra pokerspel förvandla dig från en stor chip stack till en liten markerhög och innan du vet deras ut av turneringen. Jag har gjort detta många gånger när jag bara spelade holdem och omaha.

Vad är Horse?

HORSE Poker är ett pokerspel som täcker olika populära pokerspel. H = Texas Holdem, O = Omaha Hi/Lo, R = Razz, S = Stud Hi, E = Stud Hi/Lo. Hästen rotera till en annan pokerspel varje gång mörkarna går upp, om och om igen. Om det är en häst turnering då det rotera genom olika pokerspel om och om igen tills det finns en spelare kvar, som någon annan turnering.

Det ta några verkliga skicklighet att spela horse poker och vinna. En häst pokerspelare måste bli en väl avrundad spelare av alla olika typer av pokerspel i häst. Horse pokerblogg täcker pjäsen av lek av den slutliga tabellen av höga insatser häst turneringar. Man vet aldrig, Du kanske bli nästa featured pokerspelare på horse pokerblogg.

Lära sig spela häst från horse pokerblogg. Den här bloggen omfattar alla höga insatser HÄST. turneringar. Du kan hålla dig uppdaterad med den senaste stora häst turneringar vinner och det årligen 50 k horse turneringen. Denna häst pokerblogg täcker allt. En sida helt fokusera på tidigare 50k häst turneringsvinnare, Start från 2006. Det är ingen lätt uppgift att vinna 50 k horse turneringen. Gå igenom en hel del upp-och nedgångar med din markerstack, du blir uttråkad från att spela så länge, dåliga händer kommer din väg. Det är mycket att över kommer.

Lära sig det på häst. Pokerblogg