HEST Poker blogg anmeldelse

Mange pokerspillere tror de kan vinne på hesten bare ved å være god holdem eller omaha, stud. Dette kan få dem mange sjetonger ved første. Så når blindene blir stor nok, alle at folding fra andre pokerspill gjøre deg fra en stor sjetongstabel til en liten chip stack og før du vet det sine ut av turneringen. Jeg har gjort dette mange ganger når jeg bare spilte holdem og omaha.

Hva er H.O.R.S.E.?

HORSE-Poker er et pokerspill som dekker forskjellige populære pokerspill. H = Texas Holdem, O = Omaha Hi/Lo, R = Razz, S = Stud Hei, E = Stud Hi/Lo. Hest rotere en annen pokerspill hver gang blind'en, igjen og igjen. Hvis det er en horse turnering det rotere gjennom forskjellige pokerspill igjen og igjen inntil det er én spiller igjen, som andre turneringer.

Det tar litt ekte dyktighet å spille horse poker og vinn. En hest pokerspiller må bli en godt avrundet spiller av alle de ulike typen pokerspill i hesten. Hest poker bloggen dekker spill av spill på finalebordet med høy innsats hest turneringer. Du vet aldri, du bare kanskje være neste utvalgte pokerspiller på hest poker-blogg.

Lære å spille hest fra hest pokerblogg. Denne bloggen dekker alle high stakes HORSE. turneringer. Du kan holde deg oppdatert med den siste store hest turneringer vinner og årlig 50 k horse turneringen. Denne hesten pokerblogg dekker alt. En side helt fokusere på fortiden 50k horse turneringsvinnere, utgangspunkt 2006. Det er ingen enkel oppgave å vinne 50 k horse turneringen. Gå gjennom mange oppturer og nedturer med din sjetongstabel, du kjeder deg spille så lenge, dårlig hender kommer din vei. Det er mye å over kommer.

Lære det til Horse. Poker-blogg