PAARD Poker Blog recensie

Veel pokerspelers denken dat ze kunnen winnen op paard gewoon door goed in holdem of omaha of stud. Dit kan krijgen ze veel chips op het eerste. Toen de blinds krijgen groot genoeg, alle dat vouwen van de andere pokerspellen schakelen u van een grote stapel fiches naar een kleine chipstack en voordat je het weet hun uit het toernooi. Ik heb gedaan dit vele tijden wanneer ik alleen gespeeld holdem en omaha.

Wat is Horse?

Pook van het paard is een pokerspel die betrekking hebben op verschillende populaire pokerspellen. H = Texas Holdem, O = Omaha Hi/Lo, R = Razz, S = Stud Hi, E = kaartnagel Hi/Lo. Paard draaien om een ander pokerspel telkens wanneer de blinds omhoog gaan, over en voorbij. Als er een paard toernooi en draai het over en door middel van de verschillende pokerspellen tot dan is er één speler links, zoals elk ander toernooi.

Het enige echte vaardigheid om te spelen van de Pook van het paard en winnen nemen. Een paard pokerspeler moet worden een goed afgeronde speler van alle de verschillende type pokerspellen in paard. Het paard Pokerblog dekt het spel door spel van de finale tafel van hoge inzet paard toernooien. Je weet nooit, u heel misschien worden de volgende aanbevolen pokerspeler op paard Pokerblog.

Leren hoe te spelen paard van het paard Pokerblog. Deze blog dekt alle de high stakes HORSE. toernooien. U kunt verblijven bijgewerkt met de nieuwste grote paard toernooien wint en dat jaarlijks 50 k horse toernooi. Deze paard Pokerblog dekt het allemaal. Een pagina volledig concentreren op het verleden 50k paard toernooi winnaars, vanaf 2006. Dat is geen gemakkelijke taak om de 50 k horse toernooi te winnen. Alot van ups en downs met uw chipstack doorlopen, je vervelen van spelen zo lang, slechte handen houden komende uw manier. Dat is een veel te over komen.

Leer het allen op Horse. Pokerblog

2 opmerkingen on “HORSE Poker Blog Review

1. Poker Antwoord