HORSE Poker Blog anmeldelse

Mange pokerspillere tror, de kan vinde på hest bare ved at være god til holdem eller omaha eller stud. Dette kan få dem mange chips i første omgang. Så når blinds bliver stor nok, alle at folde fra de andre pokerspil gøre dig fra en stor chipstak, til en lille chip stack, og før du ved af det deres ud af turneringen. Jeg har gjort dette mange gange da jeg kun spillede holdem og omaha.

Hvad er Horse?

HORSE Poker er et pokerspil, der dækker forskellige populære pokerspil. H = Texas Holdem, O = Omaha Hi/Lo, R = Razz, S = Stud Hi, E = Stud Hi/Lo. Hest rotere til et andet pokerspil hver gang blinds går op, igen og igen. Hvis det er en hest turnering, så det rotere gennem de forskellige pokerspil igen og igen indtil der er én spiller tilbage, ligesom enhver anden turnering.

Det tager nogle sande dygtighed til at spille horse poker og vind. En hest pokerspiller skal blive et godt afrundet spiller af alle de forskellige typer af pokerspil i hest. Horse poker blog dækker spiller af spille af finalebordet i high stakes hest turneringer. Du ved aldrig, du bare måske blive den næste Fremhævede pokerspiller på horse poker blog.

Lær at spille hest fra horse poker blog. Denne blog dækker alle de high stakes HORSE. turneringer. Du kan holde dig opdateret med de nyeste store hest turneringer vinder og årligt 50 k horse turneringen. Denne hest poker blog dækker det hele. En side helt fokus på fortiden 50k horse Turneringsvindere, med udgangspunkt i 2006. Der er ikke nogen nem opgave at vinde 50 k horse turneringen. Gå igennem en masse af op-og nedture med din chip stack, du keder dig fra at spille så længe, dårlige hænder holde kommer din vej. Der er en masse at over kommer.

Lære det hele på Horse. Poker Blog