HORSE Poker Blog Recenze

Mnozí hráči si myslí, že mohou vyhrát na koně jen tím, že jsou dobří, holdem nebo omaha nebo stud. To může dostat je mnoho žetonů na první. Pak, když si dostatečně velké žaluzie, vše, že skládání z ostatních pokerových her proměnit z velkého stacku k malé žetonů, a než ji znáte jejich mimo turnaje. Udělal jsem to mnoho časů, kdy jsem hrála jen Hold'em a omaha.

Co je Horse?

KŮŇ je Poker je varianta pokeru, které pokrývají různé populární pokerové hry. H = Texas Holdem, O = Omaha Hi/Lo, R = Razz, S = Stud Hi, E = Stud Hi/Lo. Kůň otočit na další poker hra pokaždé, když rolety nahoru, znovu a znovu. Pokud je to kůň turnaj, pak to prostřídat různé pokerové hry znovu a znovu až je jeden hráč vlevo, stejně jako jakýkoli jiný turnaj.

Trvalo nějakou skutečnou dovednost hrát koně poker a vyhrajte. Hráč pokeru koně musí stát dobře zaoblené hráč jiný typ pokerové hry koně. Koně blogu poker pokrývá hra hra k finálovému stolu turnaje koně vysoké sázky. Nikdy nevíte, jen možná být další Doporučené pokerovým hráčem na koně poker blog.

Zjistěte, jak hrát koně z koně poker blog. Tento blog pokrývá všechny vysoké sázky H.O.R.S.E. turnaje. Můžete zůstat aktualizován s nejnovější vítězství turnaje velké koně a že ročně 50 k horse turnaje. Tento kůň poker blog pokrývá vše. Na stránce naprosto zaměřují na minulost 50k kůň Vítězové turnaje, od 2006. To není nijak snadný úkol vyhrát 50 k horse turnaje. Projít mnoho vzestupů a pádů s stacku, budete se nudit z hraní tak dlouho, špatné ruce držet přichází do cesty. Je to hodně nad přijít.

Učit se to všechno na H.O.R.S.E. Poker Blog